Tokigt och sådant

Snart ska jag iväg till jobbet. Överväger visserligen att byta om först. Vet inte om det är socialt accepterat att dyka upp i pyjamas. Men, man vet aldrig. Det kanske blir en riktig hit. 

hur som haver, har egentligen lite brådis, så det blir nog lite stressat det här. Kände att jag verkligen behövde bli av med rastlösheten igår. höll på att sprängas i små, små bitar. Kilade därför iväg till Millan som var i danssalen på gamla skolan. Hon höll på att fixa koreografier inför sin jobbstart. Eftersom jag aldrig dansat ett steg i hela mitt liv, förutom skutta-hoppa-på-ett-trångt-dansgolv-på-lokala-puben-dans, så fick hon låna mig som försökskanin. Kidsen hon ska lära är 10 år gamla men betydligt grymmare än mig, så jag fick jobba häcken av mig. Fast vi hade förbannat roligt! Efter 2.5 timmars dansande, diagonaler, dansande igen och en massa allmän motion så hade rastlösheten dragit sin kos. Istället var jag matt och skitlycklig. Gick hem och fixade lite mat och drog över lite bilder på datorn. Därefter vankade jag till Millan för att rasta hennes doggy och snacka skit till sent på natta.

Nej, brådis var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0