Systershopping

Nu har jag klarat ut min jobbhelg. Börjar på mitt vanliga schema imorgon, vilket betyder att det nalkas ytterligare en arbetshelg innan månadsskiftet, high five! Kommer att kännas kalas när lönen dimper in på kontot. Tills dess så ska jag få mig själv att må bra genom att shoppa upp de få slantar som finns kvar sedan förra löningen. 

På tal om att handla... Ibland så förstår jag varför jag och min syster är så lika. Har vi varit ifrån varandra en längre tid så kan man ge sig tusan på att vi har uppdaterat våra garderober med exakt samma saker. Nu senast är det ett par svarta high-heels från Scorett. Ibland har hon bra smak, den där syrran. 


Bjuder på en bild så att ni kan se hur snygga de är. Raouw. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0