I hemmets trygga vrå

Nu är jag hemma efter en, trots vissa missöden, lyckad Stockholmsresa. Hade underbart väder, underbart sällskap (nästan hela tiden) och massa mys i största allmänhet. Nu ska jag inte låta den tråkiga stunden på torsdagen befläcka hela min vistelse, så jag nöjer mig med att säga; fy tusan för opålitliga och egoistiska karlar. 

Måste höja Veolia till skyarna, förresten. Sikket toppentåg jag fick åka med. Höll tidtabellen, hade trevlig personal och bistrovagnen var ytterst smakfull. Alla tummar upp. Det enda negativa, om vi nu ska behöva vaska fram ngot sådant, var det skrala utbudet av veg.mat. Dock så är det ursäktat, för man kan faktiskt ta med sig mat själv om man är så matkräsen som jag är. 

Snart ska jag sova, är jobb imorgon, då ska man helst vara en smula utvilad. Dock så vill jag avrunda med att säga att det är banne mig på tiden att folk börjar se sina egna värden. Jag ska ta mig tusan börja se att jag är värd att prioriteras. Tänker faktiskt inte finna mig i att vara ett andrahandsval, jag ska hitta någon som tycker att jag är vackrast, punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0