Fredagsarbete

Är hemkommen och nervarvad efter dagens jobb. Ska snart krypa ner under täcket och läsa lite innan lampan släcks och jag själv slocknar. Har varit en intensiv, jobbig, rolig, tung, upplyftande och allmänt förvirrande dag. Ömsom har jag skrattat, pratat och varit på topp, ömsom har jag gått med en klump i magen och känt mig skitledsen. Lyckligtvis så har jag arbetskamrater och kidsen som håller mig över ytan även när bakslagen kommer. Inte för att det är så mycket bakslag inom jobbet, men ibland känns det privata även under arbetstid. Det negativa vände på riktigt när jag satt på bussen hem och Rasmus ringde. Jag kände mig verkligen lycklig på riktigt. Jisses, jag saknar honom och de andra grabbarna så himla mycket. Min fine, lille Frallis. Måste snart höra av mig till honom igen, för att inte tala om att träffa honom! 

När jag sedan kom hem så hade jag fått ett brev. Visade sig att det var Frida som hade skrivit ett jättemysigt kort till mig. Jisses, sådant kan lyfta ens dag till skyarna! Hur ofantligt mysigt är det inte att få ett brev istället för ett mail? Från och med nu så ska jag bojkotta mailandet i så stor utsträckning som det bara går. Snigelpost är enormt underskattat! Åhå! Jag blir lite varm i hjärtat bara jag tänker på det. 

Så, ett extra stort tack till Rasmus och Frida som verkligen räddade min dag. Det var precis en sådan dag då jag behövde piggas upp. Ni, och alla andra vänner, är kärlek.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0