Femåringen

Hej, jag heter Anni och jag ser mest ut som en femåring. But hey, det är ju ganska nice det också.



Dock så händer det ibland att jag får för mig att jag är femton år och skitcool igen. Nu var jag visserligen inte så himla tuff när jag var femton, men det känns rätt bra att inbilla mig det. Jag var en typiskt oball brud som varken smygrökte eller drack mig full på folkisar. Jag tar igen det nu, ett antal år (buhu) senare, då jag dricker bira som en man, sminkar mig som en tonåring och poserar sämre än fjortisarna på stan. Härliga tider. Tyvärr så är jag naturligt blond så jag kommer aldrig att kunna blondera mitt hår till någon lagom fräck gul färg, attans.




Jag överväger att växa upp en dag, men än så länge har det inte tilltalat mig tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0