Dålig uppdatering, men händelserika dagar

Mycket har hänt på senaste tiden. Vissa saker har varit tunga och jobbiga, andra har varit väldigt roliga. Det finns egentligen massor att skriva om men orken infinner sig inte. Just nu står jag i en liten bubbla och känner mig lite less och trött. Hösten och regnet är på väg med stormsteg, jag vill bara kura ihop mig i ett hörn med böcker och varm choklad. 

Snart går flyttlassen för några av mina nära vänner. Det svider i hjärtat och jag känner plötsligt att hemstaden är tom och grå. Det blir ett litet hål i hjärtat som inte riktigt går att fylla. Därför ska jag ge mig i kast med en bok och snora till en halvkass film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0