Queen

Som de så fint sjunger i queen-låten "don't stop me now": "Tonight I'm gonna have myself a real good time"

Nu ska jag börja om på ny kula och börja att uppskatta livet som det ser ut just nu. Egentligen så har jag det väldigt bra, förlorar man något så kommer man snart att vinna något nytt. Jag älskar Ola och önskar inte honom någon olycka, men just nu kan vi inte dela väg genom livet. Att vara vänner blir en utmaning och kommer att dröja ett tag, men det betyder inte att jag nte bryr mig väldigt mycket om honom. Han har ju fortfarande samma plats i mitt hjärta, men just nu behöver vi vara själva och leva våra egna liv ett tag.

Ikväll ska jag på konferens på jobbet och därefter hemmåt och se om man ska möta upp eldvännerna. Kanske en runda på krogen, vem vet? Livet är ju fyllt av möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0