Mina tre T.

Trampolin, trapets och träningsvärk. Jag älskar dem alla tre.

Cirkusträningen är slut för den här terminen, men eventuellt ska jag åka iväg 5 dagar i sommar och träna med, ska se om jag får ledigt från jobbet. Vore trevligt med några dagar i varje fall. Jag är så HIMLA sugen på att få träna mer. Känns helt tomt att inte få åka till lokalen och börja att hänga och klänga. Det är ju verkligen veckans höjdpunkt. Visserligen så var det ganska dumt att träna igår, nacken är absolut inte glad. Men i ärlighetens namn så skiter jag i vilket, det är lätt värt det!

Ska till jobbet snart, blir 5 timmars arbete och sedan ska jag hem, byta om och sticka till eldträningen. Ja, inte illa alltså. Känns härligt att ha fullt upp hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0