Man ska inte vara snäll

Jag har alltid trott att "What goes around comes around", men på senare tid så känner jag att det finns anledning att tvivla. Det känns som att ju snälalre, trevligare och givmildare jag är desto värre är folk tillbaka. Om man försöker att göra människor nöjda så hittar de alltid något att klaga på, om man lånar ut saker får man aldrig tillbaka dem och om man försöker att hjälpa  någon s är man jobbig. Från och med nu så ska jag bli helt tvärt om, folk blir kasnke irriterade men jag slipper i varje fall att offra tid, pengar och energi på saker som bara gör mig ledsen.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kör hårt Anni och tänk på dig själv, för det gör alla andra i vår värld, så nu är det på tiden att du också gör det!! KRAM

2009-04-03 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0