livet är underbart

Så, nu är jag singel igen.. underligt. Var väldigt länge sedan.. 4 år, för att vara exakt. Har ju bara bytt pojkvänner men inte civilstatus. Fast, livet känns väldigt spännande nu. Är väldigt nöjd. Tycker att framtiden är himla frestande och ser fram emot varje ny dag. Ola och jag är vänner, vilket känns superb. ingen anledning till att sura bra för att känslor svalnar. han är ju ändå min soulmate, after all.

Petra: dina ord värmer och jag är himla sugen på att ses i slutet av maj!! Ska snart upp till göteborg och hälsa på syster med sambo. Sambos lillebror ska upp med, kommer att bli spännande.Så Petra, har du vägarna förbi gbg så måste vi fika. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0