TRÖTTAST

Just nu är jag så jäkla trött. Ska snart gå och lägga mig, men bävar lite inför den megalånga arbetsdagen imorgon. Jag ahr ju redan tjatat om att jag trivs, så jag ska inte säga det igen. Det som är jobbigt är att gå upp tiiidigt. Måste duscha innan jag går till bussen. Uff och usch, jag ahr ingen lust. I vanliga fall börjar vi inte på morgonen, så man är så van vid att kunna tramsa runt hemma i pyjamas och pyssla med det som bör pysslas med. Imorgon blir det upp tidigt och i säng sent. Just nu är ju jag bara sugen på att fota, men det får vänta tills måndag.

Har tagit lite kort, ska bli kul att se hur de blir när jag framkallar.. ÅH, jag ängtar som tusan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en härlig fredagskväll :)

2008-09-19 @ 23:21:18
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0