Trevlig överraskning

Dagen har varit oväntat bra, arbetet gick snabbare än vad jag trodde. Förkylningen höll sig lugn under större delen av dagen och en ur personalen som jag trivs bäst med jobbade idag. Var så himla roligt att träffa henne igen och få jobba lite med henne idag. hon kan verkligen få mig att förstå varför jag tackade ja till mitt jobb, hon är s himla duktig och engagerad med barnen. Vi har ganska lika sätt att se på saker och ting, så det blir lätt att arbeta tillsammans med henne med. Jag trivs väldigt bra med de flesta i personalgruppen, är ganska lyckligt lottad på det viset. Finns ju en hel del som hankar runt på sin arbetsplats och inte trivs med de andra anställda.

Nåja, nåja. En annan trevlig överraskning var ju Sussies fina kommentar. Jag blir helt glad varje gång du skriver, darling. Snart är det bara 40 dagar kvar tills du kommer hem igen. Tänk att det nästan gått ett helt år sedan vi träffades!?! Det är ju helt galet egentligen. 

Idag så fick jag även sällskap på bussen ut till jobbet. En ganska avlägsen, men oj så snygg, bekant satt på bussen och gjorde villigt plats åt mig när jag kom in. Var jätteroligt att prata med honom lite faktiskt, känner egentligen en av hans bandmedlemmar bättre, men vi brukar mötas på lite fester eller ute på krogen. Var roligt att träffa honom lite i det "normala" livet, blev också inbjuden till deras realese-fest, när nu den blir av. Kommer nog att bli ett himla party, så det är klart att man ska gå dit. De flesta i bandet är riktigt trevliga att titta på, samt så lär det nog dyka upp ett antal snyggingar till på den festen. Jag kommer att ta med haklapp för att samla upp allt mitt dregel, men det är se men inte röra som gäller. Ibland önskar jag att jag också var en stygg flicka, HAHA. Det låter sjukt snuskigt. Nä, fy så ska man inte säga. Men det var kul att han ville att jag skulle komma. Jag påpekade också för honom att han borde gå ut på krogen nästa helg, för min syster kommer på besök och de känner till varandra också. Hade varit så himla kul, jag behöver lite action och fart i livet. Ja, alltså inte i form av alkohol egentligen. Men oftast brukar det hända lite crazy grejer när man umgås med det gänget.

Nu borde jag gå och lägga mig, svamlar om struntsaker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0