Symptom

Jag känner att jag börjar att bli sjuk för jag börjar bli sugen på julmust, ett säkert tecken på att febern är på väg. Jag dricker ofta julmust eller avslagen cola när jag är sjuk. En gång när jag var pytteliten och hade feber så klarade jag inte av att få ner något annat än cola. Vatten, bröd eller juice - allt kom upp igen. Det var extremt obehagligt ska ni veta! Speciellt eftersom det kom mitt i natten, jag var urtörstg och vi hade ingen cola hemma! Min mamma gav mig vatten men det kräkte jag upp urkvickt. Varför det? Jag fattar ingenting. Tillslut så smälte hos en isglass med colasmak, vilken jag fick i mig. Släckte inte trösten så himla bra, men det var bättre än inget.

Anyway. Ikväll vill jag ha must och sympatier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0