Pyssla om mig, någon?

Åh, det är så TRÅKIGT att vara sjuk. Jag vill bli ompysslad och gullad med. Just nu sitter jag bara och degar och väntar på att tiden ska gå så att jag kan bli frisk. Jag är hungrig men mår verkligen skitilla så fort jag känner lukten av mat, tänker på mat eller ser något som man kan äta. Det går liksom inte att trycka ner någonting. Samtidigt så vet jag att jag inte kommer att bli frisk om jag inte äter. Åh, onda dumma cirkel!!

Helst så hade jag velat ha apelsin och banan, men givetvis så har jag inte det. Pallar ju inte ge mig ut och handla det heller. BUhu.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Kikar bara in för att önska en bra dag!

Må gott!

2008-09-03 @ 12:22:34
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0