Poliser, permobiler och pappas födelsedag

Den här dagen har minst sagt bestått av förbannat mycket konstiga händelser. För det första så är det min kära faders födelsedag. Dock så ska jag fira honom till helgen, men ett par snickers och lite grattis fick han mottaga idag. 

Var ner epå stan med Fia och träffade Frida&Noah. Frida stack iväg för att hämta sin mamam så jag Noah och Fia strövade bort till konsum. Där inträffade årets underligaste grej. En gammal man på permobil kommer susande i en rasande fart, kör på en dam och prejar ner massa cyklar. Det blev ett jäkla stohej. Inte så konstigt, vi som såg det hela blev ganska skärrade och damen verkade ha fått en rätt rejäl smäll ändå. Polisen kom och tog vittnesuppgifter och fick tag på karln som kört in för att handla. Jisses, det var ingen vanlig olycka direkt. 

Nåja, nu ska jag plocka ihop lite Disneyfilmer, byta kläder och cykla till Frida för att umgås med henne, Millan och Noah. Trevligt med lite besök från södern, inte så ofta som Noah är och hälsar på här i Småland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0