OOoops

Har visst glömt att uppdatera om föreställningen och alla upptåg på resan. Förhoppningsvis så är jag pigg nog att skriva om det imorgon. Det är ju bedtime för mig om ett par minuter, så det blir inget skrivande nu. Måste ju få ordning på sovvanorna nu när jag arbetar. Annars så blir jag alldeles för trött på jobbet.

Idag har det inte gjorts mycket nyttigt. Jag har ätit, köpt godis och sett på engelsk deckare. Ungefär som vilken annan söndag som helst. Inte mig emot, jag trivs med dessa lyxiga helgdagar då jag njuter av att göra ingenting och vara ledig. Kände mig fånigt nöjd när jag satt med mitt vinglas i soffan och såg på nyheterna. Livet på en pinne, sannerligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0