Nya arbetsveckan

Okej, imorgon börjar en ny arbetsvecka. Ska bara jobba mån-tors, men på onsdag så blir det lååång dag. I princip så ser veckan ut som följer:

Måndag: 13.30-17.45. Ledig när jag kommer hem

Tisdag: 13.15-17.45. Eldning när jag kommer hem

Onsdag: 13.30-22

Torsdag: 13.30-17.45. Föreställning på en RosaBandet-gala på kvällen.

På fredagen så ska jag verklgien bara slöa och göra det som inte hunnit med i helgen, det är en hel del faktiskt. Men jag har ju fre-sön ledigt, så jag borde hinna med det mesta som jag funderat på att hitta på. Dagen idag har inte varit jätteproduktiv, somnade vid 17-tiden och sov i 2½ timme. Vaknade lagom till Miami Ink, så jag kiakde på avsnittet, åt och sedan degade ner mig i soffan. Fick sms av Ola, som träffat på Rasmus, skrev lite till varandra och sedan fastnade jag framför Tyst Vittne, som fortfarande håller på. Tidigare under dagen så sa jag hejdå till min syster, som åkte tillbaka till Gbg. Därefter så blev det en runda på stan och handlade massa onödiga och nödvändiga prylar. Träffade Rasmus och väntade på hans tåg med honom. Det var himla trevlig dag på det stora hela faktiskt. livet har blivit lite ljusare på senaste tiden. tumbs up.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men du hänger väll med mig och Spång út på fredag? Puss

2008-09-28 @ 23:08:23
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0