Mysmogon

Åh, jag älskar att börja sent, att få mysa lite i soffan innan jobbet. Jag behöver vakna långsamt framför tv:n för att må bra. Igår var det tidig morgon, eftersom det var möte. Det märktes verkligen, jag hade grus och damm i ögonen de första timmarna. Somnade på bussen hem och mådde inte alls bra när jag tappade ner väskan på golvet i hallen. Jag var verkligen skittrött!!

Idag ska jag dricka vin och sedan gå ut på krogen. Vi får se när, hur och vilka det blir. Men det ska bli trevligt att få umgås. Jag är så beroende av att ha människor runt mig just nu, vill liksom inte vara själv. Jag tänker alltid så mycket när jag är ensam.

Nej, nu ska jag se på tv, sen frukost, dusch och jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0