Mardrömmar och arbete

Så, nu har jag vaknat till en ny arbetsdag. Ska bli helt allright faktiskt, man hade nog behövt en extra dags vila innan jag började. Nåja, man kan inte få allt. Skulle ju egentligen vara ledig två dagar innan helgen, men tog ju på mig en extratur i förrgår. Idag har jag extremt ont i halsen och är superförkyld. Ska försöka ta lite nässpray och se om det blir bättre. Får väl snörvla lite på jobbet annars, det är ju inte värre än så, hoppas jag. Nej, usch. Jag har ingen lust alls att vara förkyld. 

Nå, sov ganska oroligt inatt. Eller väldigt oroligt faktiskt, jag vaknade visserligen inte, vilket annars är rätt vanligt. Kan vakna fem eller sex gånger under en helt vanlig natt, hör till standarden ungefär. Men inatt sov jag hela natten men drömde så stressiga och jobbiga drömmar. Det var verkligen ingt vidare, vaknade med magont och sorg. Fy, fy, fy. Hoppas verkligen att dessa drömmar försvinner så att jag kan få sova ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0