Måndag och morgon

Imorse klev jag ur sängen vid 07.20 ungefär. Var inte så himla pigg, men det är ändå skönt att få gå upp och starta dagen. Var ute en runda och promenerade, därefter så har jag suttit och häckat i soffan framför tv:n. Sov ganska tidigt igår, så jag är redan pigg och vaken. Ska äta lite frukost, borsta tänderna och klä på mig om en liten stund. Därefterså blir det promenad ner till stan, se om frisören har tid över för att färga mitt hår och så vidare. Ska nog kika i lite affärer och sådant också. Måste även komma ihåg att köpa nytt busskort, bara massor av utgifter hela tiden.

Idag blir det jobb, sen ska jag nog pyssla lite med fotografering och mörkerrummet, ska bli härligt att äntligen har det fädigt. Jag är riktigt peppad på att börja förstora, framkalla och göra kontaktkartor. På tal om saker som jag gillar så måste jag komma ihåg att packa ner mitt sticke i väskan innan jag åker, brukar nämligen alltid sticka när jag sitter på bussen till jobbet. Det är en av de bästa tiderna på hela dagen, bussresan. Jag har 20-30 minuter helt för mig själv, där jag kan sitta och sticka, lyssna på musik eller bara dagdrömma lite.

Ska bli en härlig vecka, trots att jag ska jobba kväll på onsdag. Fredag ska jag nog fira arbetsveckans slut genom att gå ut med Frida, kommer att bli himla festligt, måste jag säga.

Fast nu är det hög tid att göra sig klar inför den stundande dagen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer inte bara att bli festliget det kommer att bli hel helt underbart=)

2008-09-29 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0