Måndag och en ny vecka

Så, nu har jag vaknat och gått upp. Redo att möta en ny vecka med jobb, ev. skola och firande av Civs! Han fyller år nästa måndag så vi ska sticka ut på krogen på fredag och fira hans åldrande. Ska faktiskt bli riktigt kul, var länge sedan jag var ute. Är inte så mycket av för att skaka rumpa och dricka litervis med alkohol, men då och då så är det kul att slänga bort allt vett och sans för att ta en svängom på dansgolvet. Om jag känner mina vänner rätt så blir det one hell of a party också. På lördagen så ska jag kanske till Ola, om jag är i form för att ta mig någonstans alls. Hehe.

Om några timmar så är det jobba som gäller. Ska bli roligt, faktiskt. Eftersom jag än så länge jobbar så sällan så är det lika roligt att gå dit varje gång. Kul att träffa både barn och personalen. Idag blir det bara 3 timmars arbete, men det är rätt skönt. Ska nog gå en liten runda på stan sen, om jag hinner och orkar. Tänkte titta på lite kuddar inne på Indiska och sedan leta efter ett par byxor. Känns som om jag bara har kjolar och klänningar, inget vidare nu när hösten börjar att närma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0