Lönen och shoppingen

Alltså, tjäna pengar är ju förbannat roligt. Idag trillade lönen in på kontot och pengarna började genast att rulla. För det första så inhandlade jag ett par glasögon, utan styrka. Jag ÄLSKAR glasögon, så det är tur att de säljer snygga bågar med fönsterglas i också. Lyckan var verkligen total, billiga var de också. 248 kronor fick jag ge för mina, verkligen ett kap. 

Efter jobbet så hittade jag ett par snygga bruna stövlar, perfekt till ett par jeans. Lyckades också shoppa till mig en snygg t-shirt att ha när man är på krogen, ÄNTLIGEN. Blev också ett halsband, ganska stilrent och snyggt. Passar både när an ska ut och att ha till vardagen. På senaste tiden så har jag blivit så himla ytlig, bara för att jag valt att fokusera på mig själv. Lätt att jobba mycket med det yttre och med kläder, sådant som är enkelt. Den inre resan är ju tyngre, jobbigare och svårare. Fast det är väl kanske den jag borde jobba med, har dock valt att skjuta på det liiite, liiiite. 

Snart ska jag ner på stan och möta Sandy, sen ska vi gå till stationen ihop. Min syster kommer och hälsar på denna helgen, tänkte åka till Göteborg och hälsa på henne någon dag. Ska bli mysigt och skönt att ha henne här faktist. Nej, nu har jag lite annat pyssel för mig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0