Lite ont och lite bra

Livet är väldigt underligt, saker rullar på snabbt, fast egentligen så står allt helt stilla och orden darrar fortfarande i luften. Det sivder och gör lite ont, samtidigt som jag växer och känner mig starkare. Ömsom så känns det som att jag ska kräkas, att jag får ont när jag tänker på något som är bra, mår bättre när jag tänker på inget alls.

Idag har det varit mycket, mest roligt men lite upp och ner, trots att det varit min vilodag så har jag varit ganska aktiv ändå. Jag gick upp ganska tidigt och mornade omkring lite innan det blev påklädning. Därefter så träffade jag Sandy på stan, köpte fika och gick hem. Fia kom till mig, åt lunch och somnade på soffa. Jag och Sandy passade på att ta en runda på stan för att köpa sminkborttagning till henne. Därefter lite myspratande och sedan kramades vi hejdå. Var urhärligt att få umgås lite med henne, blir allt för sällan.

Väckte Fia och gick ner till stan och var med på eldningsårsmötet. Hade tänkt vara tyst, eftersom jag vet att jag är en åsiktsmaskin, men lyckades givetvis inte hålla truten stängd. Blev nog ganska bra ändå, hoppas att de andra inte blev irriterade på mig, hehe. Verkade inte så farligt. Blev vald till sekreterare också, känns ganska roligt. Det är den posten som jag trivs bäst på i en styrelse.

Imorgon blir det jobb! Första dagen på helgen, ojoj. Det ska bli roligt men samtidigt ganska tuuungt. Nej, nu blir det tv och mysande en stund.

Kommentarer
Postat av: Moppa

Tyckte det kändes bra att allihop som var där var konstruktiva åsiktsmaskiner som drog i samma riktning :).

Känns fett bra att ha dig som sekreterare må jag säga!

Puss!

2008-09-21 @ 21:19:46
URL: http://www.moppa.se
Postat av: Moppa

Tyckte det kändes bra att allihop som var där var konstruktiva åsiktsmaskiner som drog i samma riktning :).

Känns fett bra att ha dig som sekreterare må jag säga!

Puss!

2008-09-21 @ 21:21:54
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0