Klänningen är min!

Nu har jag köpt den! Trots att ekonomin är skral, så här mitt i månaden, så kunde jag inte låta bli. Den är helt perfekt! Jag är en obotlig sucker för både klänningar och stickat. Det gör ju denna skönhet helt oemotståndlig i mina ögon. Ska ha en vit ribstickad långärmad under, ett par vita flätade strumpbyxor, svarta lackstövlar utan klack och så ska jag försöka hitta ett svart skärp, gärna i lite lackfärg. Hehe, jag är ytligheten själv, men det får man vara ibland. Klänningen är också ruskigt snygg över ett par vanliga byxor. Ska försöka köpa/sticka en svart kofta som jag kan ha över om jag ska använda den till byxorna.

Att det stickade modet kommer till hösten får mig att le från öra till öra. Själv så känner jag mig inte alls så påverkad av modet och att vara "inne" eller ej, men det är härligt när något man gillar blir modernt. Helt plötsligt så fylls butikerna av stickat i alla dess former och jag bara myser. Det blir ohyggligt mycket lättare att hitta prylar som man vill ha.

Nej, nu blir det till att spara tills nästa lön kommer. Då ska det handlas, banne mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0