Jobbet och mötet

Mötet med chefen gick jättefint, känns bra. Jobbet gick också himla bra idag. Är kul att komma dit och göra lite timmar. Nu blir det ganska mycket timmar i framtiden, hihi.. Kan knappt vänta med att få börja, samtidigt som jag är lite orolig. Tänk om jag tröttnar? Fast njae, jag trivs himla bra. Och det är ganska fint när lönen kommer också, det finns oändligt med fördelar med att arbeta.

Gick en runda på stan med Millan efter jobbet, hur mysigt som helst. Jag trivs med henne, vi har hamnat lite på kant med varandra ett tag. Tror att det beror på att vi haft fullt upp och massa knasigheter och trubbel annars i livet, så vi har råkat låta det gå ut över varandra fast att det inte varit meningen. Nåja, hon tog upp det och sa att det inte alls varit meningen och jag höll med henne. Skönt att båda känt av det iaf, svårare när den ena tror att allt är som vanligt. Så efter att ha konstaterat att ingen menat att vara elak utan att det bara blev knasigt så var allt som vanligt. Mycket skönt. Vi promenerade runt i affärer och skaffade en ruskigt rolig födelsedagspresent till Civs. Ska bli roligt att se hans in när han öppnar den.

Efter presentshoppandet så kollade vi på lite saker till oss själva, såg en så underbart fin stickad klänning på Indiska. SKa nog gå dit och prova den imorgon, är så himla sugen på att köpa den. Kunde vara roligt att skaffa något sött att ha på sig när vi ska fira Civ. Känner att jag vill uppdatera min partygarderob lite, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0