Imorgon bär det av!!

Blir nog lite bloggpaus i ett par dagar. imorgon ska jag ju iväg och ha föreställning i Stenungsund. Det kommer att bli toppen, vi har en snygg koreografi och massa häftiga inslag. Blir både eldblås, poi, stav, jonglering och mycket annat. Ska bli skitkul att få visa upp sig!! Tyvärr så missade jag genrepet igår, eftersom jag var sjuk och gnydde hemma i soffan. Dock så är jag säker på mina nummer, så det kommer nog att funka suveränt. Vi kör nog ett par gånger imorgon med, innan själva showen.

Vi ska stanna där över natten, hade tydligen fått sovplatser. På lördagen så åker vi till Göteborg och spenderar dagen där, bussen går hem vid 1, så det blir en heldag. Ska nog passa på att hälsa på syrran tror jag. Vi får se vad som mer händer i ordvitsarnas hemvist, haha.

Nej, nu ska jag upp och leka med MIN NYA DATOR!! Åh, den är så förbannat fin. Det kommer bilder på den sedan.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0