Ihopskärpning

Nej, alltså. Livet går inte under bara för att det är lite krångligt. Allt blir inte alltid som man tänkt sig, men det brukar att bli bra. Jag tror nog att det mesta kommer att vända sig till det bästa även ur denna situationen. Det har varit massor som snurrat och snurrat omkring. Just nu får det tid att lugna sig lite.

Jag har precis påbörjat en tung vecka på jobbet.Gjort arbetsdag 1 av 6. Hugha... Jag ser verkligen inte fram emot sista timmarna på söndag, kommer vara ett vrak. Nåja, det är ju ändå ett trevligt jobb, så jag ska inte klaga. Ikväll är det bara 3.25 timmars jobb också, så jag ska väl inte lipa för mycket över det.  Imorgon blir det tung dag, för då jobbar jag till 22. Har dock inte så många sådan dagar, om man räknar bort helgerna, så det går ganska bra måste jag säga. Dock så har jag tagit den tiden extra + en kvällstid förra veckan, så det blir ganska mycket kvällar för mig under den här schemaperioden.

Trots allt arbetande så ska jag försöka hinna med att ta hand om mig själv och allt det som jag tycker ä mysigt; umgås med vännerna, laga riktigt bra mat, fixa naglarna, sticka, ha tjejiga brudkvällar, sjunga, köpa och prova kläder. Osv, osv. Om någon vecka så ska jag även försöka åka iväg lite, kanske till Stockholm, Göteborg eller ännu längre bort. Hade varit urmysigt att åka på en liten weekend. Paris hade varit fint.. Eller kanske Prag? Och om 43 dagar så kommer Sussie hem, det är ju helt galet! Jag kan äntligen börja räkna ner.

Nej, nu blir det snart lite frukost och pyssel här hemma. Ska kanske sätta mig och sy, klippa, knåpa och pyssla? Börjar först om 4 timmar.. Och när jag kommer hem så blir det eldning!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är så fin, så fin, så fin, så fin! Jag tycker att vi ska festa till att med inte en - utan två veg.burgare ála Stinsen! Kostar de fortf. 30 kr? Är svaret ett rungande ja? Puss / En som tycket om dig och som tänker hålla om dig läääänge.

2008-09-17 @ 15:22:23
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0