I soffan igen

Så, nu har jag eldat och myst lite. Det blev visserligen ingen eldning, det var ju träning utan eld som stod på schemat. Har också köpt en väska och ytterligare ett par skor. Har tittat på dem ett bra tag så nu kunde jag inte låta bli. Har en sådan dag idag, då jag unnar mig lite lyx. Alltså, skorna som jag köpte först är verkligen helt underbara. Knallgröna, men en halvhög klack. Jättebekväma! Känner mig oerhört kvinnlig när jag har skor med lite klack. Jag gillar att få vara lite feminin ibland, precis lika mycket som jag trivs med att vara osminkad i baggyjeans. Det senaste året så har jag knappt använt smink annat än när jag ska på krogen, men nu har jag börjat tycka att det är kul att piffa till mig lite ibland. Ytlighet kan vara så underhållande.

Fotade lite under eldträningen, hoppas att bilderna blev bra, man kan ju liksom aldrig riktigt veta innan man framkallar dem,. Skulle egentligen haft med mig ett annat objektiv, men sådant är livet. Satt och pratade lite med Noah under träningen med, var faktiskt himla mysigt. Han har förändrats sen jag träffade honom förra gången. Känns lite mer mogen, eller så har vi bara inte lyckats klicka tidigare. Blev lite seriösare samtal, trodde inte att vi skulle kunna prata så egentligen, men det var himla bra. Kändes som att han förstod vad jag tänkte och så. Imorgon så ska han, Frida och kanske Fia, Adam och några till komma över och dricka lite vin. Därefter så ska vi gå ut en runda på krogen. Kommer att bli riktigt trevligt, fira lite lill-lördag och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0