Första skoldagen

Badababam! Idag har jag varit på högskolan för upprop och stadsvandring. Hade sån himla tur, för den första tjejen som jag började snacka med, Emma, ska gå BMA precis som jag och hon ska pendla samma sträcka som mig! HAha, hur mycket flyt kan man ha egentligen? Träffade också en annan mysig tjej, Amanda, som bor lite närmare Kalmar. Hon har en ursöt småländsk dialekt. Verkade jättesöt i allmänhet, så det känns ganska bra. Pratade också med några andra tjejer. Hade sjukt gärna varit mer på nollningen, men mina tåg är inte alls med på dessa noter.

Nå, har sjukt ont i magen, så jag har tryckt i mig lite mat och dricka. Ska vila lite nu, förhoppningsvis så försvinner det efter vilandet och maten. Nu ska jag se på tv och försöka kika runt på massa internetsidor och kanske ringa lite till Ola och gnälla över att jag har ont. Därefter blir det städning och montering av garderoben som jag ahr köpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0