En sjuk Stink

knäna värker, magen vörker, huvudet gör ont, jag mår illa och jag fryser. Lederna känns stela och smärtar. Jag börjar bli sjuk! Buhu! Magen har varit helt dum i huvudet, ehh...Ja. Alltså, ibland har det varit helt lugnt men så kommer det typ krampattacker då och då. Jobbigt att gå och se glad och nyfiken ut då, det kan jag lova er. De andra som ska gå Biomed. med mig måste ha undrat vad jag höll på med egentligen. Ena stunden så går jag och ler, pratar och är intresserad för att plötsligt anta ett väldigt bajsnödigt ansiktsuttryck, ni vet lite pressat och halvblek. Håller det och är skittyst i en halv minut och skrattar och pratar på som om ingenting har hänt när det släppt.

Jag har ingen feber så det blir till att jobba imorgon, kommer nog inte vara på topp men pengarna måste tjänas in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0