En sjuk liten dam

Jaha, då ligger jag är och är ynklig. Suck och stön, skulle egentligen börja mina föreläsningar om en halvtimme, men när man har feber och halsont så känns det bäst att stanna hemma faktiskt. Tråkigt att missa nollning och grejer. Föreläsningen idag verkade rolig, men jag är hellre hemma och blir frisk. Om jag inte tar det lugnt så kommer jag bara att bli sjukare.

Funderar på om jag är hungrig eller om jag mår illa. De två känslorna är ganska lika i mitt sjukdomstillstånd. Igår fixade jag inte att äta någonting knappt. Åt  3 mackor, lite sallad och en halv tallrik yoggi. Efter jobbet så värmde jag en liten bit pizza, vilkn slank ner.

Nej, mat ska jag nog ha. Det är väl nyttigt när man är sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0