En Anni bekänner...

.. Alltså, det här är lite pinsamt. Men idag har jag, för första gången i mitt 20 åriga liv, klippt gräset!! Hallå! De flesta gjorde det när de var typ 12, men jag är lite sen i utvecklingen. Själv ville jag klippa gräset i den åldern, men fick aldrig. Min mamma trodde att jag skulle köra över mina egna fötter. Jag fattar inte hur hon tänkte. Jag har aldrig varit överdrivet klumpig av mig. För att lyckas köra över sina egna fötter med en gräsklippare så bör man ju vara duktig klumpig, eller? Eller ha absurd otur, inget jag lider av heller. För övrigt så har jag alldeles för korta ben och för småfötter för att kunna lyckas med konststycket att få dem under gräsklipparen om jag går bakom. Nåja, lite av ett mysterie.

Men, nu har jag i varje fall klippt gräset för första gången!

Kommentarer
Postat av: Frida

men jag älskar dig ändå!

2008-09-11 @ 10:43:58
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0