Efter en lång arbetsdag

Är hemma igen efter att ha jobbat i ett antal timmar. Är ganska trött och sliten, ska bli skönt att få vara ledig imorgon. Min hals gör ont som tusan, rövhals! Jag har ingen lust alls att vara sjuk, ska ju bli så förbannat roligt att få börja på mitt schema, kan ju inte inleda det hela med att bli sjuk. Det är inte okej, hehe.

Är fortfarande nöjd över mitt inköp av klänningen, funderar på att ha den nu på fredag. Fast det kanske är roligare med en glansigare partytopp? Har ju äntligen lyckats få fatt på en sådan, så man kanske skulle passa på och använda den? Frågan är bara vad jag ska ha till egentligen. Är kanske inte så roligt med vanliga jeans? Nåja, jag har ju lite tid på mig att fundera så det ska nog lösa sig.

Hum, vad har dagen bjudit på för äventyr? Jag har varit på jobbet, kommit hem och sett på lite halvkassa program och pratat med Ola. Inget ut över det vanliga och ändå ingen händelselös dag. Eller vänta, Linus hörde av sig. Vi ska gå och fika imorgon, ska bli så himla roligt! Har inte träffat honom på jättelänge, stötte ihop i somras efter en blöt utekväll, då bägge var fyllehungriga. Efter det så har jag inte sett honom, tråkigt faktiskt. Vi hade himla kul ihop på basåret, han är verkligen en höjdarkille! Måste umgås mer med honom och med Thilda! Man saknar dem lite ibland måste jag erkänna.

Nåväl, nåväl. Ska inte sitta här hela natten, borde sova innan det blir för sent, ska ju gärna få nån ordning på sömnvanorna innan arbetet drar igång på riktigt. Har ju varit inne i den takten innan, i somras, men har hunnit varva ner nu när jag jobbat lite mindre. Ska bli kul att få trappa upp tempot lite igen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0