Bitter

Jag hatar mina infall som jag får ibland. Skulle ju be om att få håret omslingat idag, men istället så gick jag till en dropin-frisör och bad att få håret lite klippt, busigt men att spara på längden. Åhåjaja, det hade ju kunnat bli bra om brudjäveln lyssnat. Nu sitter jag här med en mesig, ful frisyr som kapades ca 10 cm. Spara på längden, pyttsan. Hon kapade för fan halva längden, nu ser jag helt fördjävlig ut. Måste ha toffs till håret växer ut igen. Jävla skit. Hallå, ska inte frisörer ha ögon för vilka frisyrer man passar i?? Mitt hår och jag skär sig som satan, det finns inte en chans i världen att jag kommer att kunna  se bra ut på flera månader. Fan också, jag ser så förbannat okvinnlig ut, det är sorgligt. Varför skulle jag vara så dum och klippa mig??

Kommentarer
Postat av: Frida

klaga, de har du rätt till. om du inte är nöjd så ska du ha pengarna tillbaka eller en ny klippning så är det, reklamera!!!!

Fast jag tror att du är snygg ändå!!!

2008-09-29 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0