Anni funderar

Kan en bra dag vara dålig samtidigt? Kan man ha lite bad feelings inne i kroppen helt utan anledning. Kan man vara lite vemodig utan att veta varför eler ha någon anledning. Det känns som om det är något knasigt, som om något saknas och som att jag missat något. Jag vet inte alls vad det är eller varför jag känner så här. Väldigt underligt. Hoppas att det försvunnit tlls imorgon. 

Nu ska jag sova, blir lång arbetsdag imorgon. Ska gå in och jobba 13.30-22, sen blir det hem och nana!! Innan jobbet så ska jag försöka hinna med en runda ner på stan, vill så gärna prova klänningen inne på Indiska. Borde kanske unna mig lyxen att få en underbart var, vinterklänning. Jag har så svårt för att svassa omkring i byxor. En varm klänning och ett par tjocka, flätade strumpbyxor skulle verkligen göra succé i min garderob. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0