Anni fattar ingenting

Okej, jag fattar absolut noll. Alla internetsidor fungerar helt felfritt på IMacen, förutom bilddagboken. Så fort jag komer in på den sidan så stänger Safari ner och jag sitter där med skägget i brevlådan. Hallå, hallå! Det är ju en av sidorna som jag tittar mest på - helt värdelöst. Hum, jag måste försöka få detta att fungera på något vis. I övrigt så är Macen helt underbar Han är skitsnyggt och funkar helt utan problem. Ska försöka fixa msn till den så blir et ytterligare en smula bättre.

Anyway, nu ska jag äta frukost och sedan ska jag spendera dagen i ensamhet och lugn. Hur underbart låter inte det? Imorgon blir det möte med chefen, det får ni veta mer om imorgon.

So long 

Kommentarer
Postat av: Amanda

har också mac, testa att ladda ner firefox

2008-09-07 @ 11:17:19
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/
Postat av: Amanda

hoppas det funkar för dig :)



tack :)

2008-09-07 @ 12:14:19
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0