Tårögd

Usch, sitter framför Animalplanet och blir helt förstörd av djurpolisen. En stackars hund har blivit påkörd och benet är brutet, ser så fruktansvärt ut. Stackars jycken fattar ju inte varför han har ont, hjärtat brister lite inne i mig. Jag är så känslig så att det inte är klokt. En annan sak som får känslorna att race i kroppen är djurslagsmål, alltså sådana som man hetsar djur till. Jag blir så förbannad så att jag nästan kokar över, vilka jävla idioter det finns egentligen! Jag fattar inte vad det är för hjärtlösa, korkade, känslokalla töntskallar som håller på med sådant. Stöddiga snubbar och whitetrashbrudar som verkligen tror att de är skitcoola och megafarliga badasses. Jag tycker verkligen att de är urfåniga, jag är inte ett dugg rädda för dem. Sådana människor vill jag skälla ut efter noter, tyvärr så är de förmodligen för korkade för att förstå hälften av alla de förolämpningar som jag skulle slänga på dem. High five för att man i vissa stater i USA kan få upp till 5 års fängelse för tuppfighting.

Okej, jag ska sluta att bubbla av ilska nu. Idag är jag ledig, så det ska jag njuta av länge och väl. Det blir nog en runda neråt stan. Ska titta efter en system digitalkamera och lite annat som jag vill investera i. Det fina med att arbeta är att man har pengar att lägga på saker som man verkligen vill ha. Det gillar jag. Tyvärr så är jag ruskigt bra på att lägga pengar på lite onödiga saker också, jag borde verkligen sluta upp med det. Ska försöka spara lite mer från denna månaden än vad jag lyckades med sist. Förhoppningsvis så har jag råd med lite roliga saker när nästa lön kommer. Peppar, peppar.

Kommentarer
Postat av: Moppa

Ja, man blir inte annat än förbannad när man ser på djurpolisen. Jag skulle skälla en massa nu också men finner fanimej inga ord till det.

2008-10-08 @ 20:17:48
URL: http://www.f.atta.nu/soet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0