Tack men det är bra

Alltså, alla dessa "gratislänkar" som folk gör reklam om, ni vet "bli medlem här, blablablabla, värva medlemmar och tjäna på det.. jadajada", jag är SKITTRÖTT på dem. Alltså, ingen skriver ju det för att vara gullig och upplysa mig om att man kan fåp saker gratis, utan för att de villtjäna ihop massa poäng. Alla har fattat det, ingen hemlis liksom. Men jag vill gärna att de ska fatta att jag ARBETAR för att ha RÅD att köpa saker, jag har därför inte TID eller LUST att klicka in och bli medlemmar på gratissidor. Hade jag haft det så hade jag ju inte jobbat, mwn nu gillar jag att köpa saker för egenintjänade pengar. Jag gillar att få lön och köpa saker mer än att få, faktiskt. Man blir ruskigt stolt när man kan köpa saker själv, att man förtjänar sakerna. Så, inga förbannade gratislänkar till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0