Tack alla och tack lilla mig

Nu ska jag tacka lite. Tack till de som hjälpt mig här i min beslutsångest. Jag tog mig i kragen och inhandlade en Canon EOS 450D idag, just nu laddas batteriet, men jag kan inte vänta med att få börja använda den!! Åååh, livet är underbart. Jag vill också tacka Moppa för att han är min teknikfreakhero som fattar allt det som jag inte förstår, det känns så tryggt. :) 
Och tack till allla vännerna, som borde få en puss, kram och ett stort tack mcket oftare. Ni är riktiga änglar, fan vad ni ställer upp för detta lilla gnällberget egentligen. Jag fattar inte hur ni orkar.

Så, ska tacka mig själv lite med, hoho. För att jag vuxit upp och lärt mig att det inte är fel att unna sig rätt saker, så länge som man köper det mn behöver först! Åh, jag vill pussa lite på min kamera nu. De stora sakerna på min önskelista som finns kvar nu är:
En TV
Barstolar. 
Sen är den i princip klar. Visst lite annat i möbelväg, men det mesta brukar jag lyckas hitta på 2nd hand, tror dock att barstolarna är svåra att nosa upp där. :)

Nu blir det Grey's, vad annars liksom.

Kommentarer
Postat av: Moppa

Well, teknik är mitt liv, kul att nån annan har blivit lite prylnördig i sällskapet. Jag och Frallan har börjat känna oss ensamma!

Och du må vara ett gnällberg ibland, men jag måste säga att kebnekaise är större.

2008-10-09 @ 20:49:45
URL: kebnekajsehttp://www.f.atta.nu/apa
Postat av: Moppa

Hamnade ett felstavat berg i adressen på något vänster, men du förstår nog ändå.

2008-10-09 @ 20:56:56
URL: http://www.f.atta.nu/apa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0