Spännande vecka

Nästa vecka kommer att bli spännande. Eftersom tjejen som jag jobbar helg med ska ha barn snart så kommer hon att gå hem på mammaledighet snart, därför så ska jag ha en ny "helgkompis". Under nästa vecka så ska en kille komma in och gå bredvid och eventuellt bli den som jobbar helg med mig. Det kommer ju onekligen att vara ganska intressant att få träffa den som man ska spendera mer än halva dygnen med under var tredje helg. Jag kan väl erkänna att det blir oerhört mycket trevligare om han har utseendet på sin sida, lite roligare att arbeta då. Ögongodis tackar man inte nej till, men samtidigt så räknar jag inte med att han är någon hottie, hellre positivt överraskad än besviken liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0