Slöfis

Åh, idag ska jag ha en seg och skön dag, titta på hutlöst många grey's anatomy och gosa lite med Fia. På tisdag åker hon tillbaka till London, lite konstigt. Fast jag ska nog åka över och hälsa på henne någon gång, jag har tjatat om det sen hon åkte sist. Men allvarligt talat, denna gången måste jag ju ta tag i det, det går inte riktigt att skylla på ekonomin längre. Jag ska fläta in extensions i Fias hår, hon ville ha dem nu innan hon åker. 

Under förmiddagen eller eftermiddage så ska jag bestämma mig för om det är en canon eller nikon som jag vill ha. Sår mitt i beslutsångesten och trampar. Oavsett vilken så är det ju en jävligt bra kamera, så valet borde ju inte vara så ruskigt svårt egenligen. Kan ju lika gärna singla slant om det, men min seriositet har förbjudit mig från dessa lätta utvägar, så jag ska grubbla mig blå innan jag beslutar mig. Vi får väl se vlke det blir. Kanske väntar jag med att köpa den alls, möjligheterna är ju oändliga. 

Nu ska jag upp och äta frukost - clementin och O'boy samt ett avsnitt Grey's. Jag vet att det är onyttigt, men jag har verkligen kalassvårt att komma på något som jag gillar att äta på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0