Sista dagen innan "helgen"

Nu är det sista arbetsdagen för denna veckan, jag har svårt at få ihop mig själv, jag är ruskigt trött och lite omotiverad till att resa häcken från soffan. Igår var jag på någon premiärgrej på MQ, drack champagne och fick en goodiebag. Köpte en snyggingkjol som jag ska ha om jag går ut någon kväll, som om det skulle ske liksom, haha.

Nej, idag är det jobb i några timmar, sen hem och plugga lite. Tror jag, jag vet inte än. Jag är så omotiverad just nu. Helst hade jag bara suttit resten av veckan med Greys. Nåja, nåja. Det blir nog bra. Idag så ska ju Johanna jobba, så det blir nog roligt. Jag trivs med att jobba med henne, med de flesta andra också. Sandra har jag grymt roligt med, hon är störtskön.

Imorgon kommer Fia hem, lagom tills jag är färdig med mina tråksysslor. Det kommer verkligen att bli lajbans, jag ska krama om henne länge. Dock så tror jag att Dennis kommer ha lagt tassarna på henne, så jag får väl passapå att roffa åt mig henne när han är på toa, tittr bort eller något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0