Morgonstund på måndagen

Jag sitter och kikar på mitt första avsnitt av Greys Anatomy säs. 2. Det är verkligen det bästa sättet att påbörja en morgon. Jag myser, ryser och njuter. Förmodligen så ska jag sätta igång ytterligare ett innan jag ska göra mig klar.Har dock inte bestämt om det blir lite mörkerrumspill istället. Vore skönt att få upp hyllorna och kunna påbörja framkallning och förstoring. Det ska bli så jäkla härligt att få sta mitt bland alla vätskor, papper och rullar, mecka, pyssla och greja. Få skapa konst på mitt eget vis. Foto är så jäkla fantastiskt ändå. Speciell analog, då man se bilden växa fram då den ligger i vätskan. Man fattar verkligen att det är ens eget verk då.

Nå, idag är det en bra dag. Kvällen avslutades himla bra igår och morgonen medförde samma hjärtklappning, jag gillar verkligen den här måndagen. Åh, jag är fortfarande überpepp på att tatuera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0