Morgonen på Grey's

Okej, jag är verkligen störd och beroende av mina avsnitt från Grey's, tittar på det så ofta jag hinner. Just nu så sitter jag och tittar på ett avsnitt innan jag ska med bussen till jobbet. Därefter blir det en lång arbetsdag. Innan dess så ska jag nog träffa Millan och Emma, få lite kramar innan arbetet och så. Jag behöver det ibland, lite närhet, värme och kärlek. M-hm!

Frågan är vad jag ska hitta på resten av helgen. Borde kanske printa ut ett övningsex av ett gammalt högskoleprov, det är lite drygt en vecka kvar tills jag ska sitta i universitetssalen och svettas, kommer att bli spännande och ångestfyllt. Jisses, tänk om det går jättedåligt. Usch, man ska nog inte hålla på att älta sådant innan, va?

Nej, nu ska jag vänta på att Millan hör av sig och sedan traska neråt stan.

Kommentarer
Postat av: Moppa

Vafan, jag läste "övningssex" :P

2008-10-17 @ 18:53:52
URL: http://www.f.atta.nu/apa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0