London, ledsamhet och livet i allmänhet

Idag åker Fia tillbaka till London, igår träffade jag henne för fika, kramar, pussar och att säga hejdå. I vanlig ordning så grät fröken Anni en skvätt och kände en stor klump av ångest i magen. Dock så var det inte bara för min egen skull som jag hade magverk, det var faktiskt mest för Fia och Dennis. Eftersom livet sällan vill vara rättvist så lyckades de hitta varandra ganska precis innan hon skulle ta sitt pick och pack till London. Det var fruktansvärt att träffa dem igår och se på när de skulle säga hejdå till varandra, Dennis är verkligen nerkärad i Fia. Jag hoppas att allt fixar sig till det bästa för de bägge.

Inatt drömde jag om Ola, att jag fått en ny hund och att mina kläder var spårlöst försvunna. Jag undrar vad det betyder egentligen? Drömtydare kan masa sina häckar hitåt bums! 

Idag är det personalkonferens och eldning som står på schemat, utöver det så ska jag försöka att ta mig till körskolan. Jag bävar verkligen inför det. Det kommer att vara jag och massa gymnasieungdomar, jag kommer att känna mig patetisk och gamml. Usch, fy, blod och död. När det är gjort så ska jag försöka få tag på Frallan, se om han vill träffa mig, ta en kopp kaffe och filosofera över livet en skvätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0