Långkväll imorgon

Imorgon ska jag jobba långdag, slutar 22.00, det ska bli lagom spännande. Det brukar förvisso gå ganska bra, men det är lite tråkigt att skrota runt när barnet somnat, blir lätt lite paranoid när man skrotar omkring där i mörkret. Det är ju inget vidare tryggt område tyvärr, så hemskt att det är oroligt där omkring. Jisses, kan inte folk respektera att det finns barn som vill sova!?!

Ikväll ska jag titta på Grey's Anatomy och ta det lugnt, jag känner att det nog är bäst att inte göra något ansträngande innan långdagen imorgon. Har varit ganska trött ídag, haft magvärk och huvudvärk, blir helt slut av sådant. Drömde väldigt oroligt inatt, så jag kunde inte sova så himla bra, usch och fy!

Nej, nu börjar nog Grey's snart igen måste runda av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0