Kameran

Nu mina kära vänner så sitter jag på den gamla datorn, ska försöka slänga upp en bild som jag tagit med den nya kameran, får se om det fungerar bättre från gamle trofast, hurm.



Titta, det gick ju finfint. Här är några blommor som trotsar hösten och fortsätter att vara härligt vårlila. Nu märkte jag att kvaliteten på bilden blev ganska tvivelaktig när jag la in den här. Är ganska mycket snygagre i stort format, men jag har minskat ner, sparat om och grejat. Det har gjort den lite grynig, nåja. Ni får helt enkelt lita på att den är mycket klarare och snyggare egentligen.

Har också testat att fota lite vatten:


Nej, nu ska jag klä på mig. Ajöss så länge

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste säga att jag vara mkt stolt över dig=) Du är så ducktig. Puss

2008-10-14 @ 15:15:26
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0