Hungrig och dryg

Sitter just nu och pratar med folk på msn, känner att jag är jättedryg och krävande ikväll. Kanske beror på att jag börjar bli hungrig eftersom jag bara har ätit två mackor + lite mandlar idag. Måste verkligen skärpa till mina matvanor lite. Borde gå och rota i kylskåpet, men i ärlighetens namn så har jag verkligen ingen lust alls att stå och tillreda någon måltid, jag vill ha det serverat. Eller njae, bara jag visste vad jag tycker om att äta så hade det nog inte varit något problem, men som jag tjatat om innan så gillar jag ju inte mat. Dumt så att det smäller om det, varför gillar jag inte mat?

Ikväll så ska jag försöka att titta på lite Grey's, det var barnsligt länge sedan det blev av. Ska skänka Fia och London en tanke då. Hoppas att hon har det bra, lilla hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0