Helgen börjar nu!

Så, nu är ytterligare en arbetsvecka färdig. Oerhört skönt, men lite tråkigt. Fredagar äralltid så mysiga på jobbet, jag gillar att arbeta fredagen. Nåväl, det ska bli ganska härligt att få vara ledig i 3 dagar i sträck!! Åh, det är så underbart. Kommer inte att göra mycket nyttigt under dessa dagar, det kan jag lova. Eh, nej. Nu ljög jag. Imorgon så ska jag plugga till högskoleprovet och på lördag så blir det sydag för hela slanten. Byxor till eldföreningen ska provas, sys och fixas. Kommer att bli en lång men rolig lördag, känner att jag behöver ganska mycket sällskap nu, livet har liksom börjat bli lite konstigt och jag behöver pladdra av mig lite.

Nå, nu ska jag fota lite, kanske göra en macka och sedan blir det bedtime. Jaja, jag vet att man inte ska äta efter kl 7 på kvällarna, men jag är skithungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0