Happy brud

Okej, nu har jag hittat en suverän annons på blocket med två barstolar som jag blev tokig i! För x antal månader sedan så hittade jag ju ett par barstolar i plexiglas från ILVA (som för övrigt har sjukligt snygga möbler) i en annan blocket-annons, sorgligt nog så fanns de inte kvar när jag milade till annonsören. Drygt nog för mig så har de även ökat i pris på hemsidan, för jag tänkte köpa dem från butiken ett tag. Givetvis så har jag också kärat ner mig i några ännu dyrare stolar, Dunton, skitsnygga!( Spana in dem på www.ilva.se) Hur som helst så hittade jag en ny annons med ett par liknande stolar som jag ville ha från början. Jag har mailat annonsören och ska se om de finns kvar. Om de nu inte skulle öra det så har jag hittat stället som hon/han köpt dem från, vilket visade sig vara runt 300 kr billigare än på Ilva. Vi får väl se om inte lönen kommer att hamna på dessa ändå.

Just nu så sitter jag i min morgonrock och sunkar mig. Ska snart städa, klä på mig och gå ut lite. har redan varit ute på morgonwalken, iklädd underställ, joggingbrallor, hoodie och mängder med ytterkläder. Jag såg förmodligen ut som en förstoppad, och uppstoppad, korv när jag knatade fram. Fast varmt var det, så jag skiter i hur fan det såg ut. 

På tal om Ilva, om ni nu ändå ska in och kika på den sidan. Titta på bäddsoffan Deluxe, så förbannat snygg så att jag bara vill äta upp den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingarna:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-08 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0